Liga Mistrzów OFF-LINE
1. Mecze rozgrywane są na najnowszej dostępnej wersji FS2 - http://www.fishsim.net/update.php 2. Każda próba oszustwa będzie powodować dyskwalifikację zawodnika (przeróbka łowisk lub przynęt) 3. Łowimy przez 1 godz. Restarty są niedozwolone . 4. Decyzja organizatora jest ostateczna i nie podlega żadnej dyskusji 5. Każdy mecz będzie rozgrywany w podanym przez organizatora miesiącu dniu i godzinie 6. Liga składa się z 12 meczy. 7. Mamy tydzień na rozegranie meczu. W sobote podawane wyniki, a w niedziele nowe łowisko 8. Wyniki wysyłamy do godziny 17:00 w sobotę, na adres e-mail kamilol222@o2.pl 9. Nowe łowisko będzie podawane w niedzielę rano, lub wieczorem w sobotę. 10. Łowimy na przynęty tylko z głównego downloadu ! 12. Po wysłaniu wyniku warto poinformować mnie na forum, lub GG - 13452774 (Często pojawiają się problemy z wysłaniem wyniku), 13. Wyniki wysłane po godzinie 17:00 nie będą brane pod uwagę !
Punktacja:
1.Miejsce - 20pkt 2. - 17pkt 3. - 14pkt 4. - 12pkt 5. - 10pkt 6. - 8pkt 7. - 7pkt 8. - 6pkt 9. - 5pkt 10 - 4pkt 11 - 3pkt 12 - 2pkt 13.Reszta po - 1pkt
Big - 3pkt Ilość Ryb - 2pkt
Dla tych co nie wiedzą jak zagrać mecz off-line
1.Pobieramy plik meczowy off-line podany przez organizatora rozgrywek. 2.Umieszczamy plik w głównym katalogu gry w folderze "offline". 3.Jeżeli autor pliku meczowego określi datę i godzine połowu oddzielnie, musimy ustawic te parametry samodzielnie,to samo dotyczy określenia wagi ryby jeżeli ma byc w "LB" (funtach) to tak ustawiamy w opcjach gry (Można mieć ustawioną wagę na kg, ale wrazie problemów z zdekodwaniem wyników nie biorę za to odpowiedzialności.) 4.Nick zawodnika biorącego udział w rozgrywkach off-line powinien byc jednowyrazowy i z małej litery bez znaków specjalnych : "_" , "&" itp. (Można grać z innym nickiem, ale wrazie problemów z zdekodowaniem wyników, nie biorę za to odpowiedzialności.) 5.Po odpaleniu gry wybieramy opcję "OFFLINE" 6.W następnym oknie wskazujemy plik meczowy i klikamy go fishing 7.Po wejściu na łowisko na górze ukaże sie zegar odmierzający czas meczu. 8.Po skończeniu się czasu meczowego gra wyjdzie sama z łowiska i pokaże się okno z adresem e-mail, pod który wysyłamy plik wynikowy z naszym połowem . Znajdziemy go w folderze "offline" w głównym katalogu gry obok pliku meczowego, ma rozszerzenie .f2r 9.Oczekujemy na zdekodowanie naszego wyniku i cieszymy sie z osiągnietych przez nas rezultatów
UWAGA!!! PRZED ROZEGRANIEM NASTĘPNEGO MECZU OFFLINE NALEŻY USUNĄĆ POPRZEDNI PLIK MECZOWY I WYNIKOWY Z FOLDERU "OFFLINE" !!!
|